Fluidizarea și automatizarea activităților cu ajutorul aplicațiilor Donau

Unele companii folosesc mai multe aplicații pentru a gestiona diversele activități: vânzări, logistică, depozitare, contabilitate, achiziții și multe altele. În realitate, aceste operațiuni nu funcționează separat, fiecare proces afectează întregul flux de lucru, ceea ce înseamnă că o problemă minoră poate duce la un efect de domino. Astfel, apare necesitatea de a avea toate procesele integrate într-o singură platformă. Aplicațiile Donau (Ideal SFA, Ideal WMS, Ideal B2B) se interfațează atât între ele, cât și cu ERP-ul existent, oferind posibilitatea de a avea o privire de ansamblu asupra activității echipelor.

Managementul distribuției prin Ideal SFA optimizează prelucrarea comenzilor, micșorează timpul necesar emiterii de documente (avize, facturi, chitanțe), ușurează planificarea pe baza rapoartelor complexe și nu în ultimul rând este un bun instrument pentru optimizarea bugetelor și a cash-flow-ului. Concret câteva funcționalități ale aplicației Ideal SFA:

  • Fiecare membru al echipei poate să aibă acces la lista completă de clienți sau doar la lista proprie;
  • Se poate seta un traseu zilnic pentru fiecare membru al echipei de vânzări, inclusiv permite alocarea de coordonate GPS pentru identificarea mai ușoară a locațiilor clienților din portofoliu;
  • Permite acces rapid la informații despre diversele limitari sau blocaje care pot apărea: oprire preluare comenzi, termene de plată sau limite de credit depășite.Blocajele și limitările pot fi setate direct în aplicația Ideal SFA, dar pot fi preluate automat și din aplicația de tip ERP utilizata. Acestea vor fi aplicate comenzilor în mod automat;
  • În comenzi se vor aplica automat prețurile setate conform cu politica comercială: discount-uri pe clienti, produse, grupe de produse sau diverse combinații între acestea, iar promoțiile periodice sunt ușor de realizat;
  • Produsele se identifica ușor prin grupa de produse, cod, descriere, iar fiecărui produs i se poate aloca și o imagine;
  • Rapoarte complexe personalizate în funcție de specificul activității.
    În completare, aplicația Ideal WMS scurtează atât timpul de identificare a produselor, cât și cel de recepție, transfer între gestiuni și pregătire a livrărilor, acoperind toate activitățile din depozit. Identificarea facilă a produsului, completată cu organizarea depozitului pe locații permite o procesare rapidă a livrării, iar cantitatea care părăsește depozitul este aceeași cu cantitatea din documente, evitându-se astfel erorile umane.