Finanţare
Înțelegem și dorim să eficientizăm procesele de management, vânzări și marketing din cadrul companiilor. Astfel, am conceput un plan de finanțare pentru afacerile care vor să beneficieze de soluțiile software Donau, dar în același timp să își eficientizeze cash flow-ul.
Cum poţi accesa?
Clienții noștri pot opta între două variante: cea de închiriere directă a licenței (pe o anumită perioadă) și cea de finanțare prin intermediul partenerului nostru Grenke.
Folosirea de către o companie a serviciilor financiare (SaaS, leasing, plata în rate) optimizează cheltuielile, factura de chirie fiind total deductibilă. Pe lângă salvarea capitalului circulant, compania obține o predictibilitate lunară a cheltuielilor, care ajută la creșterea veniturilor. Având cheltuieli lunare previzibile, se pot dezvolta planuri pe termen lung, iar compania poate dispune de aplicațiile software și echipamentele de care are nevoie, menținând în același timp cash-flow-ul.
În cazul în care se alege varianta închirierii directe a Licenței, după plata integrală a ratelor, Licența este achitată integral. Acest contract este flexibil, putându-se oricând transforma într-un contract cu plata integrală. Contractul de închiriere este însoțit de un contract de mentenanță, care asigură suportul tehnic pe toată perioada achitării ratelor.
În varianta oferită de partenerul nostru Grenke, procesul de obținere a finanțării este simplu și rapid. Se poate obține finanțare pentru valori mai mari de 500 de Euro. Numărul de acte pentru obținerea finanțării este minim, se poate începe cu avans 0, iar comisionul de administrare pe contract este unic.
Avantaje
- Avans 0%;
- Facturile de chirie sunt total deductibile;
- Tranșa lunară (în Euro) este constantă pe durata contractului, astfel încât se pot planifica costurile pe o perioadă îndelungată;
- Comisionul de administrare este unic pe contract;
- Se oferă asigurarea electronică a echipamentelor (acoperă riscuri specifice de tip scurtcircuit, inducție, supratensiune etc), general valabilă în toată Europa;
- Numărul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minim;
- Se obține economisirea capitalului companiei, eliberarea liniei de credit bancar și astfel îmbunătățirea cash-flow-ului.
Mai multe detalii
Contactează-ne
secretariat@donau.ro
+40 364 101633
Cere o ofertă
Dă-ne mai multe informații despre business-ul tău și vei primi o ofertă personalizată