
Ideal HoReCa
Ideal HoReCa este aplicația software care automatizează procesele de producție, gestiune și vânzare specifice pentru activități precum: hotel, restaurant, bar, catering, terasă, bistro, cofetărie.

Ideal HoReCa
Ideal HoReCa este aplicația software care automatizează procesele de producție, gestiune și vânzare specifice pentru activități precum: hotel, restaurant, bar, catering, terasă, bistro, cofetărie.

Ce este Ideal HoReCa?
Pentru companiile cu profil Horeca, indiferent de nivelul de complexitate al activității, am creat o soluție completă care este utilă atât activităților de producție, cât și celor de gestiune și vânzare. Ideal HoReCa optimizează și eficientizează activitatea din locațiile de tip restaurant, cafenea, bar, club, catering sau fastfood.
Fidelizarea clienților este vitală pentru dezvoltarea afacerii și menținerea continuității. Ideal HoReCa oferă posibilitatea de a realiza campanii de fidelizare a clienților prin vouchere sau carduri de reducere. Totodată, permite vizualizarea gradului de ocupare a restaurantului și alocarea meselor pe fiecare ospătar.


Cum mă ajută Ideal HoReCa?

Cum funcționează
Aplicația este instalată local, pe un server propriu în locația partenerului nostru. Persoanele autorizate pot accesa aplicația online de pe orice dispozitiv (tabletă, laptop etc).
De asemenea, ajută la o mai bună colaborare între ospătari și barmani/ bucătari, minimizând erorile de comunicare. În momentul introducerii unei comenzi de către ospătar, aceasta va fi transmisă automat către bar/bucătărie și se poate începe prepararea ei.

Flexibilitate
Ideal HoReCa este o aplicație intuitivă, fiind ușor de învățat de către personalul nou. Chiar și fluctuațiile mari de personal nu sunt o problemă, aplicația putând fi învățată după primele utilizări.
La cerere, se pot adauga licențe mobile Ideal HoReCa, acestea fiind instalate pe tablete cu Android. Ospătarul va introduce comenzile direct pe tabletă, de unde vor fi trimise către bar/bucătărie, nemaifiind nevoie ca acesta să se întoarcă la POS pentru a introduce separat fiecare comandă.

În gestiune
Ideal HoReCa permite controlul total asupra intrărilor și ieșirilor și, implicit asupra nivelului stocurilor. În momentul procesării unei comenzi se va scădea din stoc materia prima necesară pentru fiecare porție comandată, pe baza rețetelor, precum și cantitatea pentru fiecare produs vândut (apă, suc, etc).
În orice moment al zilei se pot accesa online atât rapoartele de stoc – cantitatea de marfă și materie primă consumată, precum și vânzările detaliate pentru fiecare ospătar în parte.

În managementul echipei
Fiecare ospătar se conectează la aplicație cu un cod personal, cu acces personalizat. Doar șeful de sală are posibilitatea anulării unei comenzi (având alt nivel de acces). O anulare va putea fi văzută de supervizor în modulul de administrare, în rapoartele speciale pentru comenzile anulate.
Aplicația permite controlul complex și complet asupra proceselor și activităților din fiecare locație, prin emiterea de rapoarte detaliate asupra rezultatelor și performanțelor.
+ Ușurează emiterea de documente
+ Îmbunătățește și simplifică comunicarea internă
+ Actualizează stocurile în timp real, pe baza rețetelor
+ Oferă rapoarte complexe

Mai multe detalii
Cere un demo
Dacă vrei să încerci soluția noastră înainte de cumpărare, noi îți oferim un demo gratuit.
Cere o ofertă
Dă-ne mai multe informații despre business-ul tău și vei primi o ofertă personalizată.