
Ideal B2B
Ideal B2B este soluția software pentru automatizarea și optimizarea activității de vânzare și distribuție, fiind compatibilă cu orice tip de dispozitiv mobil, smartphone sau tabletă, cu sistem Android sau IOS.

Ideal B2B
Ideal B2B este soluția software pentru automatizarea și optimizarea activității de vânzare și distribuție, fiind compatibilă cu orice tip de dispozitiv mobil, smartphone sau tabletă, cu sistem Android sau IOS.

Ce este Ideal B2B?
IdealB2B este aplicația mobilă care permite plasarea de comenzi direct de către client, astfel scade presiunea exercitată asupra echipei de vanzari.
Aplicația se integrează într-un sistem complex, interfațându-se atat cu celelalte aplicații Donau (Ideal SFA, Ideal WMS) sau cu programul de gestiune (WinMentor, SAP, Saga etc.). Se obține reducerea timpului de necesar fiecărei etape, respectând politica comercială a companiei, simplificând activitatea de vânzare.


Cum mă ajută Ideal B2B?

Acces rapid
Clienții dvs. își pot descărca aplicația direct din Google Play Store sau din AppStore, apoi vor solicita crearea unui cont.
După ce primește datele de conectare, clientul dv. are acces la informațiile necesare (produse, preturi) și poate genera singur comanda.
Modul de operare este intuitiv și facil.

În relația cu clienții
Clienții dv. pot consulta oferta de produse, având acces la informații despre produs: descriere și imagine, prețuri negociate. Comenzile se realizează rapid și sunt transmise în timp real pentru a fi prelucrate conform condițiilor contractuale.
De asemenea, clienții dv. își pot consulta soldul și istoricul de comenzi.

În vânzări
Activitatea este optimizată, deoarece o etapă din munca echipei de vânzări este eliminată (introducerea comenzii). Datorită faptului că un client poate sa verifice oricând detaliile unui produs, echipa de vânzări poate fi degrevată de convorbiri telefonice pe aceste subiecte.
In perioadele de concedii, aplicația poate fi foarte utilă, comenzile putând fi preluate in continuare, fără întrerupere, chiar și în absența agentului alocat.

În managementul echipei
Aplicația oferă clienților dv. acces rapid la date importante pentru ei: detalii legate de produse, informații financiare.
La aceste informații are acces și echipa de vânzări, nemaifiind necesare interacțiuni cu alte departamente. Astfel, echipa de vânzări se poate concentra pe alte activități importante ale muncii: identificarea prospecților, realizarea vizitelor etc, obținându-se o optimizare a activității.
+ Comenzi rapide
+ Acces rapid la istoric clienti
+ Acces rapid la detalii produse
+ Comenzi speciale

Mai multe detalii
Cere un demo
Dacă vrei să încerci soluția noastră înainte de cumpărare, noi îți oferim un demo gratuit.
Cere o ofertă
Dă-ne mai multe informații despre business-ul tău și vei primi o ofertă personalizată.