Integrate to grow

Am început activitatea sub sigla Donau în anul 2004. Cu pasiune și entuziasm, am dezvoltat soluții pentru afaceri eficiente. Am pornit de la ideea de a automatiza și optimiza procesele de vânzare, atât pentru distribuția de produse, cât și pentru HoReCa. În timp ne-am dezvoltat și diversificat aplicațiile, astfel încât să oferim soluții software pentru majoritatea domeniilor.
Partenerii noștri desfășoară activități diverse: distribuție FMCG, industrie și nu numai; producție din diverse sectoare: panificație, lactate, inghețată, prelucrarea cărnii; Horeca, inclusiv participanți la festivaluri și evenimente;  cabinete medicale, posturi de radio și altele.

Cere ofertă

Misiune

Soluțiile noastre sunt dezvoltate pentru a ajuta organizațiile să își îndeplinească misiunea. Astfel, se optimizează și se automatizează modul de administrare al proceselor interne, într-un mod care să susțină obiectivele generale și prioritățile strategice.

Obiectivele Donau sunt un răspuns la necesitățile de dezvoltare și creștere semnalate de companii de-a lungul timpului. Pornim de la această premisă și furnizăm soluții și servicii care au un bun raport calitate-preț.

Ne propunem să confirmăm constant că suntem un partener de încredere, preocupat de atât de dinamismul realității economice în care activează partenerii noștri, cât și de dezvoltarea soluțiilor, utilizând cele mai noi tehnologii.

Parcursul nostru profesional, flexibil și integrat, se reflectă în rezultatele noastre, prin creșterea afacerilor partenerilor noștri și crearea de avantaje competitive și valoroase.

Donau în cifre

3500+

Licențe vandute

250+

Contracte mentenanța active

650+

Clienți

30+

ERP-uri integrate