Te invităm să te alături echipei noastre!

Descrierea jobului

  • Mentenanta si dezvoltarea produselor proprii (nativ Android)

Candidatul ideal

  • Candidatul ideal este o persoana in primul rand creativa, dornica sa ajute clientii. Este un developer cu experienta in backend (C#/SQL) si in dezvoltarea de aplicatii native pe Android, care isi doreste sa gestioneze mai multe proiecte.
  • Clientii sunt in mare parte din Romania, dar si din Cehia, Belgia si Emiratele Arabe. Limba romana este suficienta, iar limba engleza la nivel mediu constituie un avantaj.
  • Cunostinte de SQL (SqlServer si Sqlite) sunt obligatorii.
  • Avantaje: JSON, HML, REST, SOAP.

Responsabilități:

  • Personalizarea și integrarea IdealSFA în sistemul informatic al clienților;
  • Participa la elaborarea propunerilor tehnice;
  • Participa la implementarea soluției IdealSFA respectând specificațiile, termenele și bugetul proiectului;
  • Oferă suport și instruire utilizatorilor;
  • Menține relația cu clientul pe toată perioada derulării contractului.

Competențe necesare:

  • Cunoștințe de SQLServer;
  • Cunoștințe de contabilitate și procese economice constituie un avantaj;
  • Studii superioare în domeniul economic sau IT, finalizate sau în curs de finalizare;
  • Permis de conducere.
Sales Consultant

Candidatul ideal

  • Persoană energică, dornică să învețe lucruri noi, cu gândire pozitivă, amabilitate, eficiență, ambiție;
  • Capacitate foarte bună de comunicare, relaționare și negociere, atenție distributivă, capacitate decizională;
  • Disponibilitate de a înțelege, învăța și gestiona noțiuni tehnice de baza din domeniul IT;
  • Experiența în vânzări B2B reprezintă un avantaj;
  • Reprezinta un avantaj experiența în utilizarea unei soluții software pentru managementul afacerilor

Descrierea jobului

  • Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
  • Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor software;
  • Întocmirea de documente comerciale;
  • Negocierea prețurilor, monitorizarea derulării și finalizării contractelor;
  • Planificarea activităților
  • Redactarea de rapoarte după întâlniri și rapoarte periodice.
  • Actualizează baza de date a clienților;
  • Vizitarea prospecților și clienților (Romania)

Trimite-ne CV-ul tău la: secretariat@donauinvest.ro