Confidențialitatea dvs. este importantă pentru Donau. Următoarea Politică de confidențialitate dezvăluie practicile de informare urmate de Donau în ceea ce privește informațiile personale colectate prin intermediul aplicatiei IdealPASS, inclusiv tipul de informații pe care le colectăm, modul în care utilizăm informațiile și politica noastră privind schimbul de informații cu alții. Putem utiliza informațiile dvs. personale pentru furnizarea și îmbunătățirea Serviciilor. Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dvs. personale în conformitate cu această politică. Vă rugăm să vă acordați un moment pentru a vă familiariza cu practicile noastre de confidențialitate și să ne anunțați dacă aveți întrebări.

 

Colectarea și utilizarea informațiilor cu caracter personal

Informațiile cu caracter personal colectate de noi înseamnă orice informație care are legătură cu o persoană identificată sau care poate fi utilizată pentru a contacta sau identifica o persoană. Câteva exemple pot include, dar nu se limitează la: numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa sau alte informații de contact, numărul de telefon, angajatorul, numărul permisului de conducere, numărul plăcuței de înmatriculare și alte informații necesare sau utile pentru a vă furniza produsul sau serviciile telematice. Colectăm informații personale în scopul furnizării serviciilor, identificării și comunicării cu dvs. cu privire la servicii, răspunsului la solicitările/întrebările dvs., deservirii contului și comenzilor dvs., îmbunătățirii serviciilor noastre și comunicării cu dvs. cu privire la serviciile și promoțiile noastre.

 

IdealPass este atentă la informațiile colectate și păstrate. Subscriem la o abordare transparentă a colectării informațiilor pentru a permite clienților noștri să conștientizeze ce informații sunt captate de sistem. Echipa noastră de management revizuiește politicile și practicile pentru a se asigura că nicio informație nu este obținută sau reținută în mod înșelător. IdealPass respectă și aderă la toate normele de drept relevante în ceea ce privește colectarea și confidențialitatea datelor.

 

Atunci când IdealPass colectează informații personale de la o sursă terță, ne asigurăm că sursele sunt de încredere și că informațiile sunt colectate în mod corect și legal.

 

Nu sunteți obligat să furnizați informațiile personale pe care vi le-am solicitat, dar, dacă alegeți să nu faceți acest lucru, în unele cazuri nu vom putea să vă oferim anumite caracteristici în cadrul produselor sau serviciilor noastre.

 

Informații privind locația

Unitățile telematice vor urmări locația dispozitivului prin trimiterea coordonatelor GPS către aplicația IdealPass. De asemenea, este posibil să determinăm locația prin utilizarea altor date de la dispozitivul dvs. mobil, cum ar fi informații despre rețelele wireless sau turnurile de telefonie mobilă din apropierea dispozitivului dvs. Utilizăm și stocăm informații despre locația dvs. pentru a activa multe caracteristici ale produsului care depind de urmărirea locației. De asemenea, putem utiliza informațiile colectate pentru a depana software-ul, pentru a efectua analize de date, pentru a face teste, cercetări și pentru a monitoriza și analiza tendințele de utilizare și de activitate pentru a îmbunătăți și personaliza serviciile.

 

Informații despre dispozitiv

Este posibil să colectăm informații despre dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa serviciile noastre, inclusiv detalii despre hardware, detalii despre sistemul de operare, detalii despre software, identificatori unici ai dispozitivului, numere de serie, informații despre mișcarea dispozitivului, locația dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă.

Informații de jurnal

Pe măsură ce interacționați cu serviciile noastre, colectăm jurnalele serverului, care pot include informații precum adresa IP a dispozitivului, datele și orele de acces, paginile de aplicații vizualizate, blocarea aplicațiilor, detalii despre browser și alte activități de sistem. În plus, folosim servicii terțe, cum ar fi Google Analytics, care colectează, monitorizează și analizează acest tip de informații pentru a crește funcționalitatea serviciilor noastre. Acești furnizori de servicii terțe au propriile politici de confidențialitate care abordează modul în care utilizează astfel de informații.

 

Cum folosim informațiile pe care le colectăm

Utilizăm informațiile pe care le colectăm pentru a vă îndeplini cererile ca parte a ofertelor noastre de servicii, pentru a comunica cu dvs. despre produsele și serviciile noastre și pentru a vă ajuta cu orice întrebare pe care o aveți despre produsele noastre. Aceste informații ne ajută, de asemenea, să menținem siguranța și securitatea utilizatorilor noștri și a serviciilor pe care le oferim. Informațiile pe care le colectăm contribuie, de asemenea, la cercetarea și dezvoltarea produselor existente și viitoare. Informațiile colectate pot fi utilizate în cooperare cu oficiali guvernamentali sau în temeiul unui proces legal sau al unei reglementări, sau după cum este necesar în legătură cu procedurile legale Informațiile personale pot fi stocate local pe dispozitivul dvs. IdealPass nu vinde sau împărtășește informațiile dvs. personale unor terțe părți în scopuri de marketing direct.

 

Este posibil să folosim informațiile dvs. personale pentru a vă contacta cu buletine informative, materiale de marketing sau promoționale și alte informații care vă pot fi de interes. Puteți renunța la primirea oricăreia sau a tuturor comunicărilor de la noi urmând link-ul de dezabonare sau instrucțiunile furnizate în orice e-mail pe care îl trimitem sau trimițând un e-mail la marketing@gpsinsight.com.

 

Este posibil să anonimizăm informațiile dvs. personale. Informațiile anonimizate nu sunt considerate Informații personale, iar noi putem utiliza și dezvălui informațiile anonimizate în scopuri comerciale proprii, care includ îmbunătățirea și/sau dezvoltarea produselor și serviciilor noastre și/sau pentru a crea rapoarte sau materiale statistice.

 

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale

Perioada de păstrare a informațiilor pe care le colectăm despre dvs. depinde de tipul de informații, așa cum este descris în detaliu mai jos. După expirarea perioadei de păstrare, vom șterge sau anonimiza informațiile dvs. sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. și le vom izola de orice altă utilizare până când ștergerea este posibilă.

 

Informații despre cont

Păstrăm informațiile despre contul dvs. atât timp cât contul dvs. este activ și o perioadă rezonabilă după aceea pentru reutilizare atunci când decideți să reactivați Serviciile. De asemenea, păstrăm informațiile dvs. în măsura în care este necesar pentru a ne respecta obligațiile legale, pentru a soluționa litigiile, pentru a aplica acordurile noastre și pentru a dezvolta și îmbunătăți serviciile noastre. În cazul în care reținem informații pentru îmbunătățirea și dezvoltarea Serviciilor, acestea vor fi anonimizate și utilizate pentru a descoperi informații colective despre utilizarea Serviciilor noastre, nu pentru a analiza în mod specific caracteristicile personale ale dumneavoastră.

 

În cazul în care Serviciile vă sunt puse la dispoziție prin intermediul organizației dumneavoastră (de exemplu, angajatorul dumneavoastră), reținem informațiile atât timp cât este necesar pentru angajatorul dumneavoastră, în conformitate cu acordul nostru cu angajatorul dumneavoastră, după cum cere administratorul contului dumneavoastră. În cazul în care contul dvs. este dezactivat, informațiile, comunicările și acțiunile pe care le-ați întreprins cu privire la Servicii vor rămâne pentru a permite organizației dvs. să utilizeze pe deplin Serviciile.

 

Informații de marketing

Dacă ați ales să primiți e-mailuri de marketing sau alte contacte din partea noastră, păstrăm informații despre preferințele dvs. de marketing pentru o perioadă rezonabilă de timp de la data la care v-ați exprimat ultima dată interesul pentru serviciile noastre. Fiecare e-mail de marketing pe care îl trimitem vă va oferi opțiunea de a renunța la primirea de e-mailuri viitoare.

 

Parteneri

Lucrăm cu parteneri care pot comercializa, vinde sau susține Serviciile noastre. Acești parteneri ne pot furniza Informații personale pentru a vă putea contacta. De asemenea, este posibil să primim Informațiile dvs. personale de la parteneri de publicitate, de cercetare de piață sau de îmbogățire a datelor pe care îi angajăm pentru a identifica potențiali clienți.

 

Informații pe care le împărtășim cu consimțământul dvs.

Vom partaja informații personale cu companii, organizații sau persoane fizice din afara IdealPass numai atunci când avem consimțământul dumneavoastră pentru a face acest lucru. Anumite programe care pot oferi prețuri subscrise sau subvenționate pot necesita schimbul de date despre vehicul, date telematice de siguranță sau alte date pe care le putem considera informații personale sensibile. Întotdeauna solicităm consimțământul de tip „opt-in” pentru partajarea oricăror informații de identificare personală, dar rețineți că putem partaja date de-identificate și/sau agregate fără consimțământul dumneavoastră.

 

Furnizori de servicii care pot primi informațiile dvs. personale

Este posibil să angajăm companii terțe și persoane fizice („agenții” noștri) pentru a facilita Serviciile noastre, pentru a furniza Servicii în numele nostru, pentru a efectua servicii complementare și/sau pentru a ne ajuta în analiza modului în care sunt utilizate Serviciile noastre. Exemplele pot include găzduirea calculatoarelor, stocarea datelor, livrarea de mesaje, procesarea plăților, analiza datelor, furnizarea de asistență de marketing și completarea informațiilor pe care ni le furnizați pentru a vă oferi servicii mai bune. Nu transferăm date către terți care nu sunt agenți. Aceste terțe părți au acces la informațiile dvs. personale doar pentru a îndeplini sarcini specifice în numele nostru și obligația subscrisă de a nu

dezvălui sau utiliza informațiile dvs. personale în alte scopuri decât cele dezvăluite în această politică de confidențialitate.

 

Fără a aduce atingere acestor obligații legale și contractuale dintre noi și acești furnizori de servicii, rămânem potențial răspunzători pentru orice utilizare abuzivă a informațiilor dvs. personale. Vom dezvălui Informațiile personale numai atunci când ni se cere să facem acest lucru ca răspuns la o solicitare legală din partea autorităților publice, inclusiv pentru a îndeplini cerințele de securitate națională sau de aplicare a legii.

 

Cum securizăm informațiile dumneavoastră

Ori de câte ori informațiile sunt păstrate în cadrul sistemelor IdealPass sau în numele acestuia, luăm măsuri rezonabile și adecvate pentru a proteja informațiile personale împotriva accesului neautorizat, divulgării, modificării sau distrugerii. Utilizăm cele mai bune practici din industrie, cum ar fi firewall-urile, criptarea și măsurile de securitate fizică pentru a preveni utilizarea neautorizată a informațiilor personale. Accesul și acțiunile asupra informațiilor personale sunt limitate la angajații IdealPass sau la agenții terți autorizați, numai atunci când informațiile sunt necesare pentru a îndeplini o sarcină specifică, de exemplu, procesarea și îndeplinirea comenzilor.

 

Noi utilizări ale informațiilor dvs. personale

IdealPass va utiliza informațiile personale numai în scopurile indicate anterior în această politică de confidențialitate. În cazul în care informațiile personale sunt utilizate într-un scop nou, care nu a fost indicat anterior, IdealPass vă va notifica noua utilizare și va obține și documenta consimțământul dumneavoastră implicit sau explicit.

 

Drepturile dumneavoastră

Aveți control asupra informațiilor dvs. personale. Mai jos sunt prezentate drepturile pe care le aveți și măsurile pe care le puteți lua pentru a le exercita. Vă rugăm să rețineți că drepturile dvs. pot fi limitate în anumite cazuri: de exemplu, dacă îndeplinirea cererii dvs. ar dezvălui informații despre o altă persoană sau dacă solicitați ștergerea unor informații pentru care noi sau angajatorul dvs. suntem autorizați prin lege sau avem interese legitime imperioase de a le păstra, iar investigarea cererii dvs. poate dura ceva timp.

 

Dreptul de acces – Aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor personale pe care IdealPass le deține. Pentru a solicita aceste informații o copie a informațiilor dvs. personale, vă rugăm să trimiteți cererea dvs. prin e-mail la contact@donau.ro

 

Dreptul la eliminare – Aveți dreptul de a solicita ștergerea informațiilor personale pe care IdealPass le deține. Pentru a solicita ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să trimiteți solicitarea dvs. prin e-mail la contact@donau.ro

 

Dreptul la rectificare – Aveți dreptul de a solicita actualizarea sau corectarea informațiilor personale pe care IdealPass le deține. Pentru a solicita actualizarea sau corectarea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să trimiteți o cerere prin e-mail la contact@donau.ro

 

IdealPass se va strădui să îndeplinească toate cererile de confidențialitate în timp util. În cazul în care refuzăm sau nu suntem în măsură să vă îndeplinim cererea, vă vom informa în timp util și vă vom oferi explicații.

 

Actualizări ale acestei politici

Este posibil să actualizăm ocazional această politică. În cazul în care facem modificări semnificative, vă vom notifica modificările prin intermediul portalului de aplicații sau prin alte mijloace, cum ar fi e-mailul. Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu actualizările noastre la această politică, în măsura permisă de legislația aplicabilă. Vă încurajăm să revizuiți periodic această politică pentru cele mai recente informații cu privire la practicile noastre de confidențialitate.