Politica de Confidentialitate
Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Pentru că suntem parteneri și ne-ai acordat încredere, vrem să te asigurăm că datele tale vor fi prelucrate în mod onest și in conformitate cu legislația în vigoare.
Despre noi
Noi suntem Donau Services SRL, (denumită in continuare „Donau” sau „Noi”), persoană juridică de naționalitate română, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2725/2015, având cod unic de înregistrare fiscală RO17810699, sediu social: Str. Heltai Gaspar nr. 33, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania, punct de lucru: Str. Artelor nr. 4, Cluj-Napoca, Jud. Cluj.
Ce categorii de date colectam?
Donau Services SRL colectează și prelucrează datele dvs. pentru a putea raspunde la mesajele trimise prin intermediul formularelor de contact de pe diversele sectiuni ale site-ului, pentru îmbunătățirea experienței vizitatorilor pe site-ul nostru sau pentru a vă crea un profil de client în vederea transmiterii unor oferte personalizate.
De exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
- Când ne trimiteti mesaje prin intermediul formularelor de contact de pe diversele sectiuni ale site-ului;
- Cand comunicati cu noi prin email sau telefon.
Atunci când ne vizitați site-ul www.donauinvest.ro, colectăm următoarele date:
- date tehnice, de exemplu acest lucru poate include Adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea de browser, setarea fusului orar, tipurile și versiunile extensiilor de browser (plug-in), sistemul și platforma de operare, tipul dispozitivului și marca dispozitivului mobil; aceste date sunt colectate și prelucrate în numele nostru, prin fişierele de tip cookie ale terțelor părți și puteți găsi mai multe informații despre acest lucru la adresa Declarația privind modulele cookie
- date despre vizita dumneavoastră, de exemplu acest lucru poate include date despre URL, secvență de clicuri către, prin și de la site-ul nostru (inclusiv data și ora), informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat pe site.
Anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru pot fi de asemenea, colectate și prelucrate ulterior pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs.
Cum și de ce sunt colectate aceste date?
- Pentru a va putea raspunde solicitarilor plasate de dv prin intermediul intermediul formularelor de contact de pe diversele sectiuni ale site-ului.
- Pentru actiuni de marketing – dorim să vă informam atat despre actualizari ale produselor noastre, cat si despre promotii si oferte speciale.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin: accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi sau prin contactarea Donau folosind detaliile de contact de pe site.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
Pentru apărarea intereselor noastre legitime – pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială, in urmarirea scopurilor descrise mai sus iar interesele dvs. de confidentialitate nu prevaleaza asupra acestora, in niciunul dintre cazuri (de exemplu, pentru indeplinirea obligatiilor si drepturilor dintr-un contract).
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal?
Vom stoca datele dvs. cu caracter personal pana cand ne veti solicita stergerea datelor.
Partajarea datelor cu caracter personal
Nu vindem datele tale cu caracter personal catre terte parti. După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
- companiile care ne permit să vindem și să livrăm comenzile dvs. de echipamente si consumabile, cum ar fi furnizorii de servicii de plată și companiile de livrare, companiii de telefonie mobile, societati de asigurare;
- furnizori de servicii profesionale, cum ar fi agenții de marketing, parteneri de publicitate și gazde ale website-urilor si furnizori de servicii IT, platforme financiar-contabile
- agențiile de referință de credit, agențiile de aplicare a legii și de prevenire a fraudei
- companiile aprobate de dvs., cum ar fi rețelele de social media (dacă alegeți să vă conectați conturile la noi
- altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.
Pentru a va oferi produse personalizate intereselor și preferințelor dvs., prelucrăm anumite date cu unii parteneri care ne ajută să vă adresăm ofertele personalizate, cum ar fi: prelucrarea datelor prin platforma Facebook pentru a-ți transmite oferte personalizate prin reclame țintă cu ajutorul funcției de audiențe personalizate pe liste de clienți, sau prelucrarea datelor pentru a-ți transmite ofertele personalizate bazate pe publicitatea comportamentală online derulate cu Google AdWords.
Puteți consulta politicile de confidențialitate Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:
https://www.facebook.com/about/privacy
https://policies.google.com/privacy
Atunci când ne impune legea putem transmite unele dintre datele dvs. personale autorităților sau instituțiilor publice competente, (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spălării banilor; depunerea declarațiilor, situațiilor financiare la autoritățile fiscale etc.), sau putem transmite aceste date către instanțele judiciare atunci când ne apărăm în justiție, sau în fața altor autorități publice.
Website-ul nostru ar putea conține link-uri către diverse site-uri, platforme si rețele de socializare administrate de terțe părti pe propriile servere, organizații și companii asupra cărora Donau nu are control. Prin urmare, sub nicio circumstanță nu putem fi considerați responsabili pentru modul în care datele sunt colectate și prelucrate de către aceste terțe părți.
Vă recomandam sa citiți politicile de confidențialitate aplicabile pentru orice terță parte către care ar putea directiona link-urile noastre, astfel încât să intelegeți cum vă sunt folosite datele personale de către acestea.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?
Datele dvs. personale sunt stocate pe servere securizate, protejate de firewalls si software antivirus.
Cu toate acestea, date fiind caracteristicile intrinseci ale internetului, noi nu vă putem garanta securitatea optima a informațiilor schimbate prin intermediul acestei retele. Ne străduim sa vă protejam datele însa nu vă putem garanta securitatea absolută a informațiilor pe care le trimiteți catre site. Prin aceasta sunteți de acord ca ne furnizați datele dvs. pe propriul risc.
De asemenea, sunteți de acord ca responsabilitatea securității datelor personale este și a dvs., în mod egal iar pentru început, sunteți responsabil pentru pastreaza confidentialitatii parolelor si a altor mijloace de autentificare folosite pentru a accesa site-ul noastre.
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Ce drepturi aveți?
Dorim să ne asigurăm că în orice moment aveti controlul deplin asupra datelor dvs. și că va puteti exercita efectiv drepturile și opțiunile pe care le aveți potrivit GDPR.
Detalierea drepturilor dumneavoastra:
Dreptul de a fi informat – aveti dreptul de a primi informații clare, transparente, ușor de înțeles și ușor accesibile cu privire la modul în care prelucrăm datele dvs.. Aceste informații despre datele, scopul și modul în care noi prelucrăm datele dvs. sunt incluse și în această Politică.
Dreptul de acces la date – aveți dreptul de a accesa datele pe care le prelucrăm despre dvs., fără a percepe vreun fel de taxă la primele furnizări de date. Dacă veti avea nevoie de copii ale datelor deja furnizate, vom putea percepe o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a datelor. Vom avea dreptul de a refuza cererile excesive sau repetate și nejustificate.
Dreptul la rectificarea datelor – în cazul în care identificati că datele dvs. pe care le prelucrăm sunt incorecte, incomplete sau inexacte: ne puteti trimite o solicitarea de rectificare la adresa de e-mail marketing@.
Dreptul de a te opune marketing-ului direct – va puteți opune oricând și dezabona la comunicările noastre de marketing direct în orice moment. Puteți face acest lucru ușor prin a da click pe linkul „dezabonare” în orice e-mail pe care le vom trimite către dvs. sau printr-o solicitare trimisa la datele de contact mentionate mai sus.
În plus, puteți opta pentru retragerea consimțământului exprimat anterior pentru transmiterea de oferte personalizate bazate pe profilare prin aceleași canale prin care vă comunicăm aceste oferte, respectiv: email, sms sau notificări push-up, etc..
Retragerea consimțământului (prin dezabonare sau solicitare scrisă) nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Dreptul de ștergere a datelor – aveți dreptul de a ne solicita ștergerea datelor dvs. în oricare dintre situațiile următoare: dacă datele nu mai sunt necesare în îndeplinirea scopului pentru care au fost colectate, dacă a fost retras consimtamantul, dacă s-a exercitat dreptul de opunere, dacă au fost prelucrate ilegal, pentru respectarea unor obligații legale sau au fost colectate în legatură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta caruia se află operatorul.
Vom putea respinge solicitarea dvs. de ștergere a datelor dacă: suntem ținuți să ne conformăm unor obligații legale de a păstra datele sau dacă datele ne sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre în justiție.
Dreptul de a restricționa prelucrarea –aveți dreptul de a obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor în una din situațiile descrise mai jos.
(a) exactitatea datelor este contestată de dvs., pentru o perioadă care ne va permite să verificăm corectitudinea datelor;
(b) prelucrarea datelor este ilegală iar dvs. vă opuneți ștergerii datelor și ne soliciți restricționarea prelucrării acestor date;
(c) nu mai avem nevoie de datele dvs., dar acestea sunt solicitate de dvs. pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;
(d) dvs. ridicați unele obiecții cu privire la prelucrarea datelor bazată pe interesele noastre legitime, în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului le depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică ale dvs.).
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care: avem consimțământul dvs. sau pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță ssau pentru a proteja drepturile Donau sau ale altei persoane fizice sau juridice.
Dreptul de portabilitate- aveți dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, comun si usor de citit dar si dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Donau catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege.
Dreptul de a face plângeri la autoritatea de supraveghere – aveți dreptul să depuneți plângere la Autoritatea Naţionala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („A.N.S.P.D.C.P.”).
Înainte de a face acest lucru avem rugămintea să ne contactați cu promisiune ca vom depune toate eforturile pentru o rezolvare pe cale amiabilă a problemelor apărute.
Vă mai informăm că înainte de a da curs oricărei solicitări privind drepturile dvs., ne vom asigura că sunteti titularul datelor pentru care vă exercitați aceste drepturi, iar pentru acest scop va putem solicita unele informații pentru a vă verifica identitatea și în același timp corespondența pe care o vom purta o putem păstra.
Nu vom solicita o taxă pentru solicitarile primite in sensul exercitării vreunui drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
Termenul de răspuns la solicitările valide va fi de maximum 30 zile, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem într-un termen de maximum 60 zile.
Confidentialitatea minorilor
Nu contactăm cu buna știință și nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani, nu avem ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.
Dacă printr-o eroare intrăm in posesia unor astfel de informații și suntem inștiințați de acest lucru, vom obține consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, în cazul în care nu este posibil, vom șterge informațiile de pe serverele noastre.
Daca doriți sa ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugam să ne trimiteți un email la marketing@donauinvest.ro.
Modificari in politica de confidentialitate
Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politică de confidențialitate. În cazul unor modificări majore pe viitor vei fi inștiințat pe email (dacă este posibil) sau prin afișarea unui mesaj specific pe site.
Ultima actualizare – septembrie 2018
Mai multe detalii
Contactează-ne
secretariat@donau.ro
+40 364 101633
Cere o ofertă
Dă-ne mai multe informații despre business-ul tău și vei primi o ofertă personalizată