5 Moduri prin care Symbio te ajută să lucrezi eficient de la distanță

organizarea in mod eficient al unui birou de acasa

Munca in regim remote poate fi dificilă din lipsa informațiilor necesare. Symbio te ajută să iți organizezi eficient activitatea, oriunde te-ai afla. Cu o conexiune la internet, poți fi la curent cu activitatea colegilor tăi.

#1
Acces rapid la informații, oriunde, oricând
Cu o conexiune la internet, informațiile introduse în Symbio se pot accesa simplu și rapid de pe orice terminal: PC, laptop, tabletă și chiar și telefon, în orice moment al zilei.

#2
Coordonarea ușoară și rapidă între colegi

Symbio gestionează atât relațiile cu clienții cât și procesele interne, astfel, comunicarea și coordonarea între colegi este mai ușoară.

#3
Îndrumarea rapidă a colegilor noi
Symbio oferă o semnificativă simplificare a proceselor, ceea ce, pentru colegii noi, poate duce la scurtarea perioadei de acomodare și învățare.

#4
Drepturi diferențiate după locul de muncă și poziția în cadrul organizatiei
În funcție de nivelul de drepturi al fiecarui utilizator, aceștia pot avea drepturi depline sau parțiale.

#5
Calendar, programare și urmărirea activităților
Fiecare utilizator are propriul calendar unde poate programa și urmări diverse acțiuni (convorbiri telefonice, întâlniri, task-uri). Acestea se pot accesa atât în format clasic de calendar, cât și în liste segmentate (de exemplu, întâlniri pentru azi). Supervizorii pot urmări calendarele tuturor direct din propriul ecran, fără a fi necesară logarea cu contul utilizatorului vizat.