Provocare pentru echipa Donau – imbinarea solutiilor IdealSFA, IdealHoreca si WinMentor

Clientul de dimensiunea si particularitatile unui producator de panificatie si cofetarie precum Aurora a reprezentat o provocare pentru echipa Donau. Principalul filon al activitatii o reprezinta productia, in jurul ei gravitand toate celelalte procese de livrare, monetizare, aprovizionare etc.
Daca in alte ramuri ale industriei vorbim despre procese de productie si comercializare de durata, in cazul de fata perisabilitatea produselor finite duce la scurtarea timpilor, astfel toate elementele mai sus mentionate se desfasoara in mai putin de 24 de ore.
Pentru asta am decis sa oferim IdealHoreca, o interfata prietenoasa si usor de folosit, chiar si in miez de noapte, pentru a cuantifica volumul productiei si a incarca gestiunile de marfa (panificatie, cofetarie, bucatarie), altfel spus pentru a tranforma fizicul in scriptic. Tot cu ajutorul IdealHoreca se face procesul de cedare de marfa dintr-o gestiune in alta si astfel se ajunge la avizele de insotire a marfii pe care agentii le primesc.

Astfel, datele obtinute si prelucrate cu ajutorul IdealHoreca ajung in programul de gestiune si contabilitate, WinMentor si IdealSFA.
Odata disponibile atat angajatilor din departamentul economic cat si celor 15 agenti de distribuitie, informatiile preluate prin IdealHoreca ajung sa fie folosite in comercializarea marfii cu ajutorul IdealSFA. Rand pe rand produsele sunt facturate sau incasate, iar la finalul cursei distribuitorul are posibilitatea sa-si emita un borderou, un aviz de retur, toate cu ajutorul IdealSFA.
Documentele astfel prelucrate ajung si ele in WinMentor, iar asta duce la cresterea eficientizarii muncii departamentelor mentionate. Timpul de livrare este mult mai scurt, iar departamentul economic se poate axa mai mult pe partea de supervizare, raportare, nemaifiind nevoie ca emiterea si inregistrarea tuturor documentelor sa se faca manual.
Alin Udriste, Aurora: ‘’Echipa Donau a reusit sa se adapteze cerintelor noastre. Doream o eficientizare a procesului de gestiune-livrare-vanzare. Au inteles exact de ce aveam nevoie, oferindu-ne o solutie de raportare rapida, in timp real. Procesul de control este mult mai simplu acum si foarte concis, ducand la o reala crestere a productivitatii si eficientei departamentelor mai sus mentionate si bineinteles la fluidizarea procesului de vanzare.’’